reis naar Lalashan - Reisverslag uit Qiala, China van Remco Mieke Luuk Tim Tuinier - WaarBenJij.nu reis naar Lalashan - Reisverslag uit Qiala, China van Remco Mieke Luuk Tim Tuinier - WaarBenJij.nu

reis naar Lalashan

Blijf op de hoogte en volg Remco Mieke Luuk Tim

01 Mei 2015 | China, Qiala

Vanmorgen werd onze huurauto bij het hotel gebracht en begon onze rondreis door Taiwan. Op 12 mei komen we terug in Taipei. Vanmorgen vertrokken we richting het zuiden. Schitterende luxe Toyota. Een automaat dus even wennen. Na een wat verhitte tankactie (persoonlijke details zijn opvraagbaar) gingen we de snelweg op en naderden we Sanxui. Heel leuke maar drukke stad met voor Chinezen beroemde oude straat. Aldaar Taiwanese koffie gedronken in een heel leuk koffiehuisje. Mieke deed daar meteen aankoop voor nieuwe huis dus in Taipei maar extra koffer kopen. Daarna een enerverende reis door de bergen naar Lalashan. Aften toe wel erg steile afgronden. Veel regen maar ook heel mooie vergezichten. De Alpen zijn er niks bij :). Hier in Lalashan traditioneel Chinees diner. Wederom geweldige ervaring.